مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-04سياسي

روایتی از 921 هزار داوطلب خیّر در هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از فعالیت بالغ بر 921 هزار نیروی داوطلب در این سازمان خبر داد و گفت: تا پایان سال به 100 روستای فاقد آب آشامیدنی در قالب طرح نذر آب ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی،رییس سازمان داوطلبان هلال احمر در نشست خبری به مناسبت روز جهانی داوطلب، بیان داشت: 5 دسامبر با شعار همبستگی داوطلبانه روز داوطلب نامیده شده است.

وی با اشاره به شبکه سازی خیرین، ادامه داد:سازمان داوطلبان اقدام به توسعه مجامع خیرین کرده و در حال حاضر در 12 استان مجمع خیرین راه اندازی شده است.

رییس سازمان داوطلبان خاطرنشان کرد: دومین فعالیت این سازمان وقف،هبه و صلح است؛به طوری که اهدای زمین جهت ایجاد پایگاه ،کمک به محرومین و.

از جمله اقدامات در سطح کشور بوده است.

سلیمی گفت:در 2200 منطقه کشور طرح توانمند سازی مناطق کم برخوردار در حال طراحی و اجراست و اقدامات خود را با راه اندازی خانه های هلال انجام داده ایم.

وی با اشاره به راه اندازی پویش های خیریه مردمی، ابراز کرد: توزیع سبدهای اهدایی خیرین و سفره ای افطاری و کمک 35 میلیارد ریالی ،اجرای طرح ملی نذر آب ،خدمات دارویی،بهداشتی و آموزشی از جمله کارهای صورت گرفته است.

رییس سازمان داوطلبان با اشاره به پویش مرهم زائر،متذکر شد:کمک 11 میلیارد ریالی در ایام اربعین صورت گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از 921 هزار داوطلب خیّر در هلال احمر

روایتی از 921 هزار داوطلب خیّر در هلال احمر