مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-04اقتصادي

اقتصاد، موضوع اصلی اعتراضات نیست/دشمن دنبال تنفس مصنوعی برای ادامه اعتراضات است


معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه در ناآرامی های دو ما گذشته 17 هزار میلیارد ریال خسارت وارد شده است، گفت: درصد افراد بی کاری که در این اغتشاشات شرکت کردند و دستگیر شده اند، - معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه در ناآرامی های دو ما گذشته 17 هزار میلیارد ریال خسارت وارد شده است، گفت: درصد افراد بی کاری که در این اغتشاشات شرکت کردند و دستگیر شده اند، حدود 4 تا 5 درصد است بنابراین چنین نیست که تصور کنیم منشأ اصلی این اتفاقات، اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید میراحمدی در گفت وگویی درباره میزان خسارات ناآرامی های دو ماه اخیر کشور اظهار کرد: از آغاز اغتشاشات گزارش های مستمری را شبانه روزی دریافت می کردیم و با پایش و تجزیه و تحلیل ابعاد مختلفی از این جنگ ترکیبی، تصمیم های لازم گرفته می شد.

خسارت های اقتصادی وارد شده به کشور از جمله مسائل مهم برای ما بود که هم خسارت ‎های مستقیم و هم غیرمستقیم را شامل می شود و باید مسیر جبرانش را مشخص کرد.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی که روزانه تکمیل می شود، 17 هزار میلیارد ریال خسارت به مکان های دولتی و خصوصی، اشخاص، خودروها، منازل و.

وارد شد؛ در این میان فروشگاه ها و مغازه هایی غارت شدند یا آنها را به آتش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد، موضوع اصلی اعتراضات نیست/دشمن دنبال تنفس مصنوعی برای ادامه اعتراضات است

اقتصاد، موضوع اصلی اعتراضات نیست/دشمن دنبال تنفس مصنوعی برای ادامه اعتراضات است