مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-04دانش

طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی توسط محققان دانشگاه صنعتی شاهرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر وحید حسینی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر واحد دینا تکنیک مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه، - شرکت دیناتکنیک در راستای ارتباط هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه و همچنین تحقق شعار سال مبنی بر سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، محصول جدیدی تحت عنوان دوچرخه برقی به بازار ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر وحید حسینی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر واحد دینا تکنیک مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه، از تولید دستاوردی جدید در این شرکت با عنوان دوچرخه برقی با درایو میانی خبر داد.

وی ضمن اشاره به آینده خوبی که درتولید دوچرخه برقی وجود دارد بیان داشت: ما در این شرکت با همکاری دکتر ناصرالدین سپهری و دکتر هادی پروز از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و جمعی ازدانشجویان علاقه مند به این رشته حدود یک سال و نیم پیش با توجه به نیاز دنیا در این زمینه ساخت دوچرخه برقی را شروع کردیم.

حسینی به مراحل مختلف فرایند تولید اشاره کرد و افزود: مراحل نیازسنجی بازار، الگوبرداری از نمونه های پیشرو در دنیا و همچنین طراحی محصول داخلی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی توسط محققان دانشگاه صنعتی شاهرود

طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی توسط محققان دانشگاه صنعتی شاهرود