مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-04اقتصادي

70 درصد اصناف اردستان تخلف صنفی دارند


به صورت میانگین 70 درصد اصناف شهرستان دچار تخلف صنفی هستند، ولی آنچه از دستگاه های بازرسی اعلام می شود ماهانه یک یا دو پرونده تخلف است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: به صورت میانگین 70 درصد اصناف شهرستان دچار تخلف صنفی هستند، ولی آنچه از دستگاه های بازرسی اعلام می شود ماهانه یک یا دو پرونده تخلف است.

سید محمدهادی احمدی طباء، امروز(یکشنبه، 13 آذر) در کارگروه تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان، اظهار کرد: نظارت و بازرسی بر اصناف شهرستان اردستان به صورت درست انجام نمی شود، زیرا با رصد بازار، قیمت های این شهرستان از بالای شهر تهران هم گران تر است که باعث شده هزینه زندگی در اردستان برای مردم گران تمام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه های بازرسی در برخورد با اصناف متخلف هیچ گونه مماشاتی نباید داشته باشند، افزود: از دستگاه های بازرسی و نظارتی می خواهیم با مردم صادق باشند، زیرا مردم به آنها اعتماد و مسئولیت را به آنان واگذار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: گزارش بازرسی و تخلفاتی که دستگاه های متولی اعلام می کنند بسیار اندک و قابل قبول فرمانداری نیست.

معتقدیم به صورت میانگین 70 درصد اصناف شهرستان دچار تخلف صنفی هستند، ولی آنچه از دستگاه های بازرسی اعلام می شود ماهیانه یک یا دو پرونده تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد اصناف اردستان تخلف صنفی دارند

70 درصد اصناف اردستان تخلف صنفی دارند