مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-04بين الملل

درخواست توقف مذاکرات به بهانه اغتشاشات توسط کلینتون


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده آمریکا در گفتگو با شبکه «سی ان ان» از دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا خواست که مذاکرات با ایران درباره برنامه هسته ای را متوقف کند.

- وزیر خارجه پیشین آمریکا به بهانه حمایت از اغتشاشات ایران، از دولت بایدن خواست تا مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی را متوقف کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده آمریکا در گفتگو با شبکه سی ان ان از دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا خواست که مذاکرات با ایران درباره برنامه هسته ای را متوقف کند.

کلینتون که از نامزد های پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، با حمایت از اغتشاشات در ایران گفت: در حال حاضر با ایران درباره هیچ موضوعی از جمله توافق هسته ای مذاکره نمی کنم.

فکر نمی کنم باید طوری جلوه کنیم که انگار به دنبال توافق (با ایران) در برهه ای از زمان هستیم که مردم ایران مقابل سرکوبگران خود ایستاده اند و ما به آن ها امید می دهیم .

وزیر خارجه پیشین آمریکا با ژست حمایت از مردم ایران ادامه داد: آن چه اکنون در حال رخ دادن است سزاوار حمایت کامل ما است و فکر می کنم هر زمان که کسی از جانب دولت ایالات متحده حرف می زد، باید بگوید که کنار مردم ایران به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست توقف مذاکرات به بهانه اغتشاشات توسط کلینتون

درخواست توقف مذاکرات به بهانه اغتشاشات توسط کلینتون