مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-04سياسي

نوروزی: مجلس و دولت به دنبال حل مشکلات مردم باشند


نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل امروز مردم مسکن، تورم، کمبود دارو و معضلات اقتصادی است، بنابراین وظیفه مجلس و دولت است که به دنبال راه حل رفع مشکلات این حوزه ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (13آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال 78 عده ای به محضر مقام معظم رهبری رسیدند و ایشان فرمودند این جوانان ضد انقلاب و ضد نظام نیستند، اینها از جنس خودمان هستند ، همان تفکری که بعدها سردار سلیمانی گفتند که همه اینها متعلق به ما و تربیت شده مکتب جمهوری اسلامی هستند، بنابراین ما باید به عنوان وکیل المله مسائل آنها را بشنویم و دولت مجلس عزم خود را به کار ببندند، چرا که وظیفه سنگینی داریم.

وی با اشاره به جلسات مشترک مجلس با قوه قضاییه و دولت یادآور شد: امروز مشکل مردم مسکن، تورم، کمبود دارو و معضلات اقتصادی است، لذا وظیفه مجلس و دولت است که به دنبال راه حل باشند، البته گام هایی برداشته ایم ولی کافی نیست.

دشمنان با تمام توان وارد شدند و جوانان بدانند ما نمایندگان مجلس صف اغتشاش کنندگان و اعتراض کنندگان را از هم جدا می دانیم، اعتراض حق ملت است و باید صدای اعتراض را بشنویم، اما اغتشاشات، آتش زدن ها، کشتن ها و کشته شدن ها و ناامنی ها به نفع اقتصاد، امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: مجلس و دولت به دنبال حل مشکلات مردم باشند

نوروزی: مجلس و دولت به دنبال حل مشکلات مردم باشند