مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-04سياسي

کلیه محیط بانان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس منوچهر فلاحی معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ارشد محیط دار در مصاحبه با برنامه «زمین 360 درجه» رادیو گفتگو اظهارکرد: - فلاحی گفت: در حال حاضر کلیه محیط بانان طبق قانون حمایت بیمه و قضایی تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی و بیمه تکمیلی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس منوچهر فلاحی معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ارشد محیط دار در مصاحبه با برنامه زمین 360 درجه رادیو گفتگو اظهارکرد: یگان حفاظت محیط زیست یک یگان تبدیلی از گارد محیط زیست است که در سال 1389 پیرو دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشکیل یگان حفاظت در دستگاه های اجرایی، تشکیل شد.

وی افزود: یگان حفاظت سازمان محیط زیست به عنوان یک یگان تخصصی، بحث حفاظت از عرصه های سرزمینی در عرصه محیط زیست طبیعی، انسانی و دریایی را بر عهده دارد و حدود 19 میلیون و 100 هزار هکتار زمین تحت عنوان مناطق چهارگانه تحت اختیار این یگان قرار دارد.

فلاحی از کمبود نیروی محیط بان به عنوان یکی از بزرگترین معضلات یگان حفاظت نام برد و گفت: طبق استاندارد های جهانی به ازای هر هزار هکتار، وجود یک نفر محیط بان ضروری است و الان عرصه سرزمینی ما به 32 هزار نفر محیط بان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه محیط بانان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند

کلیه محیط بانان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند