مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-04بين الملل

ترامپ خواستار تعلیق قانون اساسی آمریکا شد


رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار ادعاهایش درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور، خواستار تعلیق قانون اساسی ایالات متحده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار ادعاهای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور، در پلتفورم شبکه اجتماعی خود موسوم به سوشال تروث خواستار تعلیق قانون اساسی آمریکا شد.

وبگاه صهیونیستی عاروتص شوع در این خصوص گزارش کرد، کاخ سفید به شدت از ترامپ به دلیل درخواست برای تعلیق قانون اساسی ایالات متحده آمریکا انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ رییس جمهور جنجالی سابق آمریکا بعد از آن بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تأکید کرد که ایلان ماسک مالک توییتر شنبه اطلاعاتی درباره نقش توییتر در محدود کردن دسترسی به روایاتی درباره هانتر بایدن پسر جو بایدن رییس جمهور آمریکا منتشر کرد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود در این خصوص نوشت: پس با افشای تقلب و فریبکاری گسترده در همکاری نزدیک با شرکت های فناوری بزرگ، کمیته ملی دموکرات و حزب دموکرات، آیا نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را کنار می گذارید و برنده محق را اعلام می کنید یا اینکه انتخابات جدید برگزار خواهید کرد؟ وی در ادامه پیام خود نوشت: تقلب های گسترده از این نوع و با این حجم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خواستار تعلیق قانون اساسی آمریکا شد

ترامپ خواستار تعلیق قانون اساسی آمریکا شد