مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-03سياسي

خون پاک شهدای مدافع امنیت به نظام و انقلاب آبرو بخشید


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به شهادت دو تن از مدافعان امنیت استان اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدای مدافع امنیت، به نظام و انقلاب آبرو بخشید و آتش فتنه را خاموش کرد.

- کرج- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به شهادت دو تن از مدافعان امنیت استان اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدای مدافع امنیت، به نظام و انقلاب آبرو بخشید و آتش فتنه را خاموش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، اجرای طرح شهید سلیمانی و مقابله با اشرار و اراذل و اوباش و ایجاد امنیت پایدار در جامعه نمونه هایی از این میادین هستند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه بسیج سنگرنشین خط مقدم انقلاب است و بسیجیان در مواقع نیاز، بدون هیچ چشمداشتی با خلوص نیت و صفای باطن وارد عرصه می شوند، به شهادت دو تن از مدافعان امنیت استان البرز اشاره و اظهار کرد: خون پاک این شهدا به نظام و انقلاب آبرو بخشید و آتش فتنه را خاموش کرد.

وی مطرح کرد: بسیج در مقابله با آشوب های اخیر در دو حوزه تبیینی و میدانی وارد عرصه شد؛ بسیجیان در حوزه تبیینی با بصیرت مثال زدنی خود نه تنها اسیر جنگ شناختی و گرفتار خطای محاسباتی نشدند، بلکه در شرایطی که برخی از خواص در این آزمون انقلابی مردود شدن در فضای غبارآلود فتنه به روشنگری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون پاک شهدای مدافع امنیت به نظام و انقلاب آبرو بخشید

خون پاک شهدای مدافع امنیت به نظام و انقلاب آبرو بخشید