مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-03ورزشي

برنامه ریزی برای آموزش سواد بازی قهرمانان بازی های ویدئویی ایران


در حاشیه برگزاری هفتمین جام قهرمانان، برای آموزش سواد بازی، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف و شناسایی ظرفیت های هر استان در حوزه بازی سازی برنامه ریزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران شامگاه دیشب با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برترین های مسابقات فیفا 22 استان تهران در شهرستان ملارد به پایان رسید تا بنیاد ملی بازی های رایانه ای تجربه ای متفاوت از برگزاری این رویداد در استان ها و شهرستان های کشور را در تاریخچه برگزاری این جام ثبت و ضبط کند.

مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که از روز اول آذر ماه در خراسان رضوی کار خود را آغاز کرد و در استان های اردبیل، مازندران و قزوین ادامه پیدا کرد، سرانجام شامگاه دیشب در شهرستان ملارد استان تهران به کار خود پایان داد.

محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در آیین اختتامیه این رویداد که در فرهنگسرای بعثت شهرستان ملارد با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار شد در سخنانی با اشاره به برگزاری هفتمین جام قهرمان بازی های ویدئویی ایران در قالب رویدادی ملی گفت: جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در هفتمین دوره خود با شکلی متفاوت نسبت به دوره های قبل برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای آموزش سواد بازی قهرمانان بازی های ویدئویی ایران

برنامه ریزی برای آموزش سواد بازی قهرمانان بازی های ویدئویی ایران