مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-03سياسي

زمان خاکسپاری زنده یاد مفتون امینی مشخص شد


دختر مفتون امینی با بیان این که اگر تغییری در برنامه های ما پیش نیاید، مراسم خاکسپاری پیکر او فردا (یکشنبه- سیزدهم آذرماه) انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اولدوز مفتون امینی، دختر این شاعر فقید درباره زمان تشییع و خاکسپاری او به ایسنا، گفت: فعلا قرار است زمان حرکت فردا (یکشنبه، سیزدهم آذرماه) 9 صبح از جلو منزلمان به سمت بهشت زهرا باشد البته اگر تغییری در برنامه ریزی ما اتفاق نیفتد.

او با بیان این که جای مناسبی را در قطعه عادی برای خاکسپاری او در نظر گرفته ایم، افزود: شرایط مناسب در قطعه نام آوران عملی نشد، عده ای اصرار دارند خاکسپاری حتما در قطعه نام آوران باشد اگر تصمیم بر این باشد باید یک روز زمان مراسم خاکسپاری را به تأخیر بیندازیم زیرا مسئول صدور مجوز ارشاد امروز نبود که نامه را امضا کند.

اما اگر در قطعه عادی بهشت زهرا باشد، مراسم فردا خواهد بود.

فرزند مفتون خاطرنشان کرد: ما تمایلی نداریم که یک روز دیگر مراسم را به تعویق بیندازیم و تعویق انداختن بیش از این صلاح نیست.

او درباره این که احتمالا در مراسم سخنرانی انجام خواهد شد یا نه، گفت: در برنامه قبلی (خاکسپاری در قطعه هنرمندان) قرار بود حرکت از خانه هنرمندان باشد اما در برنامه فعلی ما حرکت از منزل خودمان است و اگر کسی بخواهد در بهشت زهرا سخنرانی خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان خاکسپاری زنده یاد مفتون امینی مشخص شد

زمان خاکسپاری زنده یاد مفتون امینی مشخص شد