مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-03اقتصادي

تزریق 5 هزار میلیارد تومان به صندوق توسعه عشایر کشور


دولت سیزدهم با هدف حمایت و توانمندسازی جامعه عشایری 5 هزار میلیارد تومان برای تقویت صندوق حمایت از عشایر اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس پاپی زاده ظهر شنبه در همایش یک روزه تجلیل از شبانان، گله داران و عشایر استان اردبیل در اصلاندوز اظهار کرد: عشایر ما 35 درصد صنایع دستی کشور را تولید کرده و با کمترین توقع بیشترین نقش را در تأمین امنیت کشور ایفا می کنند.

وی به مشکلات جامعه عشایری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: تأمین نقدینگی به دلیل افزایش خوراک دام مشکلات جدی را برای عشایر رقم زده بود که با درایت دولت سیزدهم و نگاه ویژه به جامعه عشایر این مشکلات مرتفع می شود.

رییس سازمان امور عشایر ایران به مصوبات هفته اخیر دولت در حل مشکلات عشایر اشاره کرد و گفت: به منظور راهگشایی در حوزه اقتصادی و تأمین نقدینگی برای جامعه عشایر 5 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 16 و 5 هزار میلیارد تومان نیز از محل تبصره 18 قانون بودجه 1401 به عشایر اختصاص یافته است.

پاپی زاده از افزایش سرمایه صندوق حمایت از عشایر کشور توسط دولت سیزدهم در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان با دستور مستقیم رییس جمهور به این صندوق اختصاص یافت و از این محل وام های کم بهره برای عشایر اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 5 هزار میلیارد تومان به صندوق توسعه عشایر کشور

تزریق 5 هزار میلیارد تومان به صندوق توسعه عشایر کشور