مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-03حوادث

کشف 548 کیلو موادمخدر در گلباف و دستگیری سارق مسلح در بم


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 272 کیلوگرم تریاک و 276 کیلوگرم حشیش در عملیات شبانه ماموران انتظامی بخش گلباف خبر داد.

- سردارعبدالرضا ناظری امروز 12 آذرماه در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف هنگام پایش شبانه یکی از خیابان های اصلی این شهر به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: سرنشین این خودرو با مشاهده ماموران ضمن تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که در ادامه ماموران طی یک عملیات تعقیب و مراقبت با شلیک تیر به لاستیک ها موفق شدند آن را متوقف کنند.

ناظری با اشاره به فرار سرنشین این خودرو در دل تاریکی شب بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 272 کیلوگرم تریاک و 276 کیلوگرم حشیش کشف کردند که پی جویی های لازم برای شناسایی و دستگیری متهم و دیگر عاملان مرتبط با این محموله در دست انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزار ایسنا، همچنین سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور یک شرور سابقه دار و تحت تعقیب در حوزه استحفاظی شهرستان بم، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این شرور فراری و عامل سرقت مسلحانه در شهرستان های شرقی، موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 548 کیلو موادمخدر در گلباف و دستگیری سارق مسلح در بم

کشف 548 کیلو موادمخدر در گلباف و دستگیری سارق مسلح در بم