مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-03سياسي

در حال آماده سازی راه هایی برای آموزش قانون اساسی به کودکان هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان در  برنامه «سلام تهران» شبکه 5 سیما گفت: قانون اساسی یا همان قانون مادر و بنیادی مسیر اصلی یک کشور را تایید می کند، - قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: ما در حال آماده سازی راه هایی برای آموزش قانون اساسی به کودکان هستیم و همچنین کارگاه های متعددی را برای دانشجویان ایجاد کردیم و به آن ها آموزش داده ایم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان در  برنامه سلام تهران شبکه 5 سیما گفت: قانون اساسی یا همان قانون مادر و بنیادی مسیر اصلی یک کشور را تایید می کند، نشان می دهد چه سازمان هایی نقش در جامعه دارند، حقوق مردم را مشخص می کند و نشان می دهد چگونه این حقوق تامین و تضمین می شوند.

قانون اساسی همچنین چارچوب های اعمال قدرت را مشخص می کند که نقش مردم در حاکمیت و بلعکس را نشان می دهد.

 فتاحی ادامه داد: مسیر کلان زندگی فردی و اجتماعی ما با قانون اساسی مشخص می شود، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یک تغییر رویکردی داشته و بر اساس رویکرد اسلامی پیش رفته است.

این تغییر نگاهی فراتر به جامعه داشته و رویکردی تربیتی را با نگاه رشد دادن به هویت انسان ها ایجاد کرده است چرا که قانون برای رشد دادن انسان ها آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال آماده سازی راه هایی برای آموزش قانون اساسی به کودکان هستیم

در حال آماده سازی راه هایی برای آموزش قانون اساسی به کودکان هستیم