مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-03دانش

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: جامعه برای حفظ هزینه مسکن از غذای خود می زند


رضا امیدی؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می آورد.

- عضو هیات علمی دانشگاه تهران: جامعه برای حفظ هزینه مسکن از غذای خود می زند رضا امیدی؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می آورد.

تلاش این طبقه برای حفظ مصرف و نقش فرهنگی خود در شرایطی که به معیشت او فشار های بزرگی وارد می شود منجر به عصیان آن ها خواهد شد.

رضا امیدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، جامعه شناس و سخنران نشست فقر و نابرابری فرهنگستان علوم با بیان اینکه عدالت آرمانی است که جان می دهد برای خیانت کردن گفت: مجموعه ای از پیمایش های ملی در دهه 80 و 90 صورت گرفته است که باید دید نگاه جامعه ایران در عرصه های مختلف چه بوده و چه دلالت هایی را می توان از آن نگرش ها استنباط کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وی افزود: در یکی از این پیمایش ها گفته شده است بین 60 تا 70 درصد پاسخ دهندگان درمورد حوزه های رفاهی، اقتصادی، مسکن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: جامعه برای حفظ هزینه مسکن از غذای خود می زند

عضو هیات علمی دانشگاه تهران: جامعه برای حفظ هزینه مسکن از غذای خود می زند