مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-03ورزشي

ماجرای تخریب خانه باغ خانواده رکابی چه بود؟


چند روز گذشته بود که انتشار فیلمی از سوی داود رکابی، برادر الناز رکابی، ورزشکار سنگ وردی کشور، با موج سواری رسانه های ضد انقلاب، حاشیه های فراوانی ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، در پی انتشار این فیلم، رسانه های ضد انقلاب، تلاش کردند تا ماجرای تخریب ساخت و ساز متعلق به خانواده رکابی را با حواشی الناز رکابی در رقابت های آسیایی صخره نوردی در مهرماه مرتبط کنند.

  اما بررسی ها نشان می دهد واقعیت ماجرا چیز دیگری است و آنچه این روزها شاهد آن هستیم، روایت کاملا واورنه از واقعیت ماجرا است.

  ساختمان متعلق به برادر الناز رکابی، بدلیل ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی تخریب شده است.

  همچنین عملیات تخریب ساختمان نیز به ماه ها پیش از رقابت های الناز رکابی در مسابقات آسیایی کره جنوبی و حواشی آن و همچنین زمان انتشار فیلم است.

  علت انگیزه برادر الناز رکابی در انتشار فیلم در این برهه زمانی مشخص نیست و به نظر می رسد این فرد باید درخصوص اقدام خود توضیحاتی ارائه کند.

  در همین زمینه، رییس کل دادکستری استان زنجان در ارتباط با فیلم منتشر شده و جزییات ماجرا گفت: عدم توجه داود رکابی، مالک ساختمان به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساخت غیر مجاز  منجر به تخریب این ویلا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب خانه باغ خانواده رکابی چه بود؟

ماجرای تخریب خانه باغ خانواده رکابی چه بود؟