مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-03سياسي

هر چادر عشایر یک کارگاه اقتصاد مقاومتی


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: هر چادر عشایر به مثابه یک کارگاه اقتصاد مقاومتی است که در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان ایستادگی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید ضیاالدین حزنی ظهر شنبه در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر اصلاندوز و گرامیداشت مقاومت 185 شهید عشایر استان اردبیل اظهار کرد: ما این همایش را در اغلب استان های کشور برگزار کردیم و در آن 6 هزار و 500 نفر از شبانان و گله داران عشایر تجلیل شدند.

وی هدف از برگزاری این مراسم ها در سراسر کشور را ترسیم مشکلات عشایر مقابل چشم مسئولان اعلام کرد و گفت: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند و ضروری است تا مشکلات آنها احصا و در راستای حل آن تلاش شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه عشایر کشور بدون هرگونه دستورالعمل و ابلاغیه وظیفه تولید، پاسداری از مرزها و امنیت کشور را با جان و دل انجام می دهند، تصریح کرد: عشایر ما امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند که ضروری است منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و برخی از بانک های عامل در راستای حل مشکلات بیشتر تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر چادر عشایر یک کارگاه اقتصاد مقاومتی

هر چادر عشایر یک کارگاه اقتصاد مقاومتی