مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-03بين الملل

دعوت رسمی از نخست وزیر عراق برای سفر به آلمان


سفیر آلمان در بغداد ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» دعوتنامه رسمی صدر اعظم کشورش را برای سفر به برلین به او تحویل داد.

- سفیر آلمان در بغداد ضمن دیدار با محمد شیاع السودانی دعوتنامه رسمی صدر اعظم کشورش را برای سفر به برلین به او تحویل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیروز جمعه دعوت رسمی صدراعظم آلمان را برای سفر به برلین دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: محمد شیاع السودانی دیروز جمعه در دفتر خود در بغداد از مارتین ییگر سفیر آلمان در عراق استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است: سفیر آلمان دعوتنامه رسمی صدراعظم این کشور را برای سفر به برلین به نخست وزیر عراق تحویل داد و السودانی ضمن تشکر از این دعوت، قول داد در اسرع وقت به آن پاسخ مثبت دهد.

بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق می افزاید: در دیدار سفیر آلمان در بغداد با السودانی، روابط دوجانبه دو کشور و ابعاد همکاری در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ایجاد مشارکت بلندمدت در زمینه تولید انرژی و گاز مایع و همچنین مقابله با تغییرات آب و هوایی، توسعه ساز و کارهای ضد فساد و انرژی های تجدیدپذیر تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رسمی از نخست وزیر عراق برای سفر به آلمان

دعوت رسمی از نخست وزیر عراق برای سفر به آلمان