مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-03ورزشي

ورزشگاه های «امن» کشور مسلمان برای زنان/تاثیرات حذف مشروبات الکلی


تصمیماتی که مسئولان برگزارکننده جام جهانی 2022 در مورد فضای ورزشگاه ها گرفتند با تمجید از سوی تماشاگران زن همراه شده است.

آنها تاکید کردند در این کشور مسلمان احساس امنیت بیشتری داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از 29 آبان به حضور 32 تیم به میزبانی قطر آغاز شد و تا روز 27 آذر ادامه خواهد داشت.

میزبان مسلمان این دوره از مسابقات مصرف مشروبات الکی در ورزشگاه را ممنوع کرد و قوانین دیگری را هم وضع کرد که حالا تماشاگران از آنها راضی هستند و به عنوان تصمیماتی درست از آن یاد می کنند.

یکی از مواردی که در گزارش روزنامه بریتانیایی تایمز به آن پرداخته شده، امنیت زنان در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات فوتبال است که در این گزارش تاکید شده فضای ورزشگاه های میزبان جام جهانی از ورزشگاه های محل برگزاری لیگ برتر انگلیس مناسب تر و امن تر است.

در این گزارش عنوان شده برای اولین بار جام جهانی فوتبال در سرزمین های عربی برگزار و باعث شد که مجموعه ای از نگرش ها و کلیشه هایی - به ویژه آنهایی که با زنان مرتبط هستند - را که رسانه های غربی همیشه علیه مردم عرب ترویج می کردند تغییر یابد.

روزنامه بریتانیایی تایمز در گزارشی به نقل از گروهی از هواداران زن انگلیسی که برای تشویق تیم ملی کشورشان به دوحه آمده اند، نوشت که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه های «امن» کشور مسلمان برای زنان/تاثیرات حذف مشروبات الکلی

ورزشگاه های «امن» کشور مسلمان برای زنان/تاثیرات حذف مشروبات الکلی