مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-03اقتصادي

ساخت هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در مشهد تکمیل می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مخازن ذخیره آب به میزان 90 هزار متر مکعب تا ابتدای خرداد 1402 تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین اسماعیلیان در ارتباط با میزان بارندگی ها و وضعیت منابع تأمین آب مشهد اظهار کرد: در سال زراعی 99-1400، میزان بارش ها 67 درصد کاهش داشته و سال آبی 1400-1401 میزان بارندگی نسبت به بلندمدت با 23 درصد کاهش مواجه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: این در شرایطی است که در مشهد بخش قابل توجهی از آب شرب توسط منابع سطحی تأمین می شود و کاهش بارندگی ها تأثیر زیادی در آورد سدها دارد.

وی ادامه داد: با استفاده از ذخایر سدهای مشهد طی دو سال گذشته، حجم این ذخایر آبی به کمتر از 20 درصد رسیده است که امیدواریم با بارندگی های مناسب در سال جاری شاهد افزایش حجم سدها باشیم.

اسماعیلیان بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی، علیرغم اقدامات انجام شده در حوزه تأمین آب، میزان تولید در 8 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به برنامه های تأمین آب تا ابتدای خرداد سال 1402 تصریح کرد: پروژه نبی اکرم (ص) با اجرای خطوط جمع آوری چاه های داخل شهر در پهنه های L و S، حفر و تجهیز چاه ها، تکمیل احداث مخازن ذخیره به میزان 90000 متر مکعب و خطوط مربوطه، اتصال 30 حلقه چاه سایر دستگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در مشهد تکمیل می شود

ساخت هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در مشهد تکمیل می شود