مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-03فرهنگي

برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولین استان سمنان


معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان از برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولین این استان در امروز 12 آذرماه همزمان با روز جهانی معلولین خبر داد.

- معصومه میراج 12آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه استانی امروز 12 آذرماه افتتاح و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی از عرضه تولیدات و توانمندی های معلولان استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه استانی در نگارخانه فرهنگ و هنر فرهنگسرای کومش سمنان برپا شده است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا 14 آذرماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان از عرضه و فروش برخی از تولیدات معلولان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: حمایت مردم از معلولین می تواند به بهبود اقتصاد فعالان این بخش کمک کند.

میراج ادامه داد: در نمایشگاه توانمندی های معلولین این استان، توانمندی های هنری، صنایع دستی ،آثار تجسمی تولیدی مراکز توانبخشی روزانه و شبانه و همچنین آثار تولیدیهنرهای دستی معلولین روستایی و.

در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی از راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر، نقش نوآوری در ایجاد جهانی دسترس پذیر و برابر به عنوان شعار امسال روز جهانی معلولین یاد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولین استان سمنان

برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولین استان سمنان