مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 07:352022-12-03اجتماعي

9500 کلاس درس سیستان و بلوچستان مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می شوند


مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان از اجرای کامل سیستم گرمایش مدارس خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون بیش از 1600 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس توزیع گردیده و این فرآیند همچنان استمرار خواهد داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان از اجرای کامل سیستم گرمایش مدارس خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون بیش از 1600 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس توزیع گردیده و این فرآیند همچنان استمرار خواهد داشت.

میثم لک زایی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان؛ ضمن تشریح اقدامات و برنامه های جاری دستگاه، اظهار کرد: خوشبختانه موضوع تجهیز مدارس به سیستم گرمایش در سال 1401 بطور کامل محقق و توزیع و نصب اسپیلت و کولر گازی در کلاس های درس مناطق گرم و مرطوب استان نیز صورت پذیرفته است.

وی افزود: در یکسال گذشته تعداد 3 هزار دستگاه اسپیلت و کولرگازی توزیع و این رقم بر اساس مصوبه سفر رییس جمهور به استان، تا پایان سال به 7 هزار دستگاه خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص 1300 میلیارد ریال به منظور استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی در استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9500 کلاس درس سیستان و بلوچستان مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می شوند

9500 کلاس درس سیستان و بلوچستان مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می شوند