مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-02سياسي

جمعیت هلال احمر کرمانشاه 5894 عضو فعال داوطلب دارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  کرمانشاه با اشاره به فعالیت های انسان دوستانه این نهاد، گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه پنج هزار و 894 عضو فعال داوطلب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر محمدی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز جهانی داوطلب از عموم مردم دعوت کرد تا با عضویت در جمعیت هلال احمر و فراگیری آموزش های امدادی و کمک های اولیه در فعالیت های انسان دوستانه این مجموعه مردمی مشارکت کنند.

وی جمعیت هلال احمر را یک سازمان مردم نهاد با اهداف و اصول تعریف شده عنوان کرد و افزود: نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر هفت اصل دارد که از جمله آنها می توان به انسانیت، بی غرضی و بی طرفی اشاره کرد که این اصول بنیادی چهارچوب اخلاقی، عملیاتی و نهادی برای کار این نهضت بین المللی در سراسر جهان فراهم می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان دارای پنج هزار و 894 عضو داوطلب در 15 شعبه شهرستانی است که خدمات گوناگونی را ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به اعزام 19 کاروان سلامت با بهره مندی 2 هزار و 67 نفر و اهدای 2 هزار و 625 واحد خون با مشارکت سازمان انتقال خون از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر کرمانشاه 5894 عضو فعال داوطلب دارد

جمعیت هلال احمر کرمانشاه 5894 عضو فعال داوطلب دارد