مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-02سياسي

دشمن باورها و اعتقادات دینی جامعه را نشانه رفته است


استاندار گلستان با بیان این که در سال های اخیر به سلامت معنوی و فرهنگی عمومی کمتر توجه شده است، گفت: دشمن باورها و اعتقادات دینی جامعه را نشانه رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه شامگاه جمعه در همایش تا پای جان برای ایران که برای بزرگداشت شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان برگزار شد، اظهار کرد: همه کسانی که دل در گرو تعالیم اسلام و قرآن دارند باید بدانند که همیشه در معرض امتحانات الهی قرار می گیرند.

استاندار گلستان افزود: همه ما در هر رفتار خود یا باعث تقویت جبهه حق هستیم و یا در جبهه باطل قرار داریم و خداوند با این امتحانات الهی که از بندگان خود می گیرد راست گویان و دروغ گویان را از هم جدا می کند.

وی گفت: کسانی که گناهکار هستند آیات الهی را تکذیب می کنند و تکذیب قرآن باعث سقوط انسان ها می شود.

زنگانه گفت: در سال های اخیر به سلامت معنوی جامعه و فرهنگی عمومی و تعلیم و تربیت کمتر توجه شده است، به همین دلیل افرادی که ضعف ایمان داشتند دست به اعمال ناشایست زده و اغتشاشات اخیر را رقم زدند.

استاندار گلستان تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمن همواره به دنبال این بود که به انقلاب ضربه بزند و پس از آنکه در جنگ تحمیلی شکست خورد جنگ نرم را به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن باورها و اعتقادات دینی جامعه را نشانه رفته است

دشمن باورها و اعتقادات دینی جامعه را نشانه رفته است