مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 16:412022-12-02سياسي

لزوم بهره مندی اقتصادی کشور از اقتدار نیروی دریایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه زنجان، به سالروز تصویب قانون اساسی به عنوان یک قانون مادر اشاره و اظهار کرد: این قانون در واقع تعیین کننده سیاست کلی یک نظام و نگرش سیاسی مدیریت و حکومت یک مملکت است و این قانون به جز در مواد و مفادی قابل تغییر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به به تبلیغ برگزاری رفراندوم قانون اساسی توسط دشمنان ایران، تصریح کرد: قانون اساسی ایران مردمی ترین قانون اساسی است که بر اساس مردم سالاری دینی و متعلق به ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جزییات کودتای 28 مرداد و رخداد به شهادت رسیدن سه دانشجو، افزود: در بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری فرمودند که دانشجویان قشر روشن فکر و پشتیبان انقلاب هستند.

آیت الله خاتمی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در عرصه های علم و فناوری است و فعالیت هزاران شرکت دانش بنیان، حضور میلیون ها دانشجو و تحصیل کرده و فعالیت هزار واحد دانشگاهی، همگی محصول انقلاب است.

امام جمعه زنجان با اشاره به پیشرفت روزافزون ایران در عرصه علم و فناوری، این تلاش ها را مرهون تلاش فرزندان ایران اسلامی دانست و گفت: امروز دانشمندان ایرانی به قله های علوم و فناوری نوین دانش دست یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی اقتصادی کشور از اقتدار نیروی دریایی

لزوم بهره مندی اقتصادی کشور از اقتدار نیروی دریایی