مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-02سياسي

بازدید نمایندگان مجلس از پروژه های راه و مسکن شمال سیستان و بلوچستان


دکتر شهریاری و مهندس حسین زهی نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه های در دست ساخت راه و مسکن شمال استان بازدید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر شهریاری و مهندس حسین زهی نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه های در دست ساخت راه و مسکن شمال استان بازدید کردند.

دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته تمام پروژه های عمرانی سیستان وبلوچستان با تمام توان فعال است بطوریکه بزودی نتایج ارزشمند آنها در حوزه زیر ساخت راه و مسکن عاید شهروندان خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های خاش،تفتان،میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدیدها با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای توسعه و رفاه مردم نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت های حمل ونقل بوده و مهمترین آن احداث بزرگراه است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان به کارگاه بزرگ راه سازی تبدیل شده است و بزودی نخستین ارتباط بزرگراهی دو شهر استان بین زاهدان و نصرت آباد برقرار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نمایندگان مجلس از پروژه های راه و مسکن شمال سیستان و بلوچستان

بازدید نمایندگان مجلس از پروژه های راه و مسکن شمال سیستان و بلوچستان