مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-02سياسي

باید به خواسته های منطقی دانشجویان توجه کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به خواسته های منطقی دانشجویان توجه کرد و در مسیر ازدواج دانشجویی، فراهم ساختن امکانات برای آنان برنامه ریزی شود.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به خواسته های منطقی دانشجویان توجه کرد و در مسیر ازدواج دانشجویی، فراهم ساختن امکانات برای آنان برنامه ریزی شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 10 آذر بوشهر اظهار کرد: تاریخ نشان داده مذاکره با آمریکا و پایبند بودن آن ها به تعهد در نظام حاکم بر آمریکا جایگاهی ندارد و آن ها همواره نظام خود را بر بدعهدی و جنایت پایه گذاری کرده اند.

وی اضافه کردد: نگاه نظام حاکم بر آمریکا این است که کشورهای مرتبط خود را گاو شیرده بداند و تا می تواند از آن ها سوء استفاده کند، نگاهی که ایران در مقابلش همواره ایستادگی کرده و هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و مسئولان بسیج تصریح کرد: بسیج در حقیقت یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است که دارای یک منظومه فکری است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه همه آنانی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی دارند، بسیجی هستند افزود: بسیج در تمامی صحنه های سرنوشت ساز انقلاب با سربلندی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به خواسته های منطقی دانشجویان توجه کرد

باید به خواسته های منطقی دانشجویان توجه کرد