مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-02بين الملل

پسکوف: تلاش ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و اروپا شکست خورد


دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز جمعه در نشستی خبری گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.

بر اساس این گزارش، پسکوف در ادامه افزود: جو بایدن رییس جمهور آمریکا مذاکره با روسیه را تنها پس از خروج پوتین از اوکراین امکانپذیر می داند، اما این امر غیرممکن است و عملیات ویژه روسیه در اوکراین همچنان ادامه دارد.

سخنگوی کرملین تصریح کرد: راه دیپلماسی برای حل و فصل اوضاع در اوکراین ارجح است.

آمریکا همچنان از به رسمیت شناختن حاکمیت روسیه بر اراضی الحاقی اجتناب می کند و این مسئله، جستجوی زمینه مشترک برای مذاکره را با مشکل مواجه می کند.

پسکوف همچنین در واکنش به اظهارات مقامات ارشد روس درباره تلاش مسکو برای برگزاری دیدار بین اردوغان و بشار اشد گفت: امکان مذاکره بین بشار اسد و رجب طیب اردوغان رؤسای جمهور سوریه و ترکیه به صورت بالقوه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: تلاش ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و اروپا شکست خورد

پسکوف: تلاش ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و اروپا شکست خورد