مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-02فرهنگي

توسعه زیرساخت ها و ارتقای کیفیت هنر تئاتر استان در دستور کار است


مدیر کل فرهنگ و اشاد اسشلامی استان یزد با اشاره به نامناسب بودن زیرساخت های هنر تئاتر در استان، گفت: پیگیری ویژه ای برای توسعه زیرساخت ها و همچنین کیفیت هنر تئاتر استان داریم.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و اشاد اسشلامی استان یزد با اشاره به نامناسب بودن زیرساخت های هنر تئاتر در استان، گفت: پیگیری ویژه ای برای توسعه زیرساخت ها و همچنین کیفیت هنر تئاتر استان داریم.

احسان عابدی در اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد که شامگاه گذشته در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد، گفت: از زمان اعلام فراخوان 11 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نهایتا 6 اثر پذیرفته و در جشنواره شرکت و به مدت سه روز در سالن های تائتر شهر یزد بر روی صحنه رفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تاکید بر اینکه دست تک تک هنرمندان و عوامل جشنواره و شرکت کنندگان را می بوسیم که چراغ تئاتر استان را روشن نگه داشتند، بیان کرد:متاسفانه زیرساخت های مناسبی برای تئاتر در استان و شهرستان ها نداریم و هم به لحاظ کمیت و کیفیت دچار آسیب هستیم که با قول های مسئولان در پی رسیدگی به آنها هستیم و اقداماتی نیز شروع شده است.

وی ادامه داد: از فرمانداران و شهرداران درخواست داریم که رسیدگی و توسعه تئاتر را در دستور کار خود قرار دهند و دست هنرمندان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت ها و ارتقای کیفیت هنر تئاتر استان در دستور کار است

توسعه زیرساخت ها و ارتقای کیفیت هنر تئاتر استان در دستور کار است