مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-02فرهنگي

برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شدند


آیین اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان با حضور مسئولان و هنرمندان استان با معرفی برگزیدگان این دوره در مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

- ایسنا/گلستان آیین اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان با حضور مسئولان و هنرمندان استان با معرفی برگزیدگان این دوره در مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

صمد رحیمی مدیرعامل انجمن نمایش گلستان و دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی در آیین اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره شش گروه از اقصی نقاط استان گلستان آثار خود را به روی صحنه بردند.

وی با بیان اینکه اکسپلور، درستکارترین قاتل دنیا، اعتراف، پیله های خیس، تا آخر خط و سوءتفاهم با چند درجه مایل به آلبرکامو نمایش هایی راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره بودند، ادامه داد: داوری آثار را در مرحله بازبینی علی اصغر نادعلی، حسین فدایی و حسین خدادادی با نظارت محمدرضا صمیمی و در مرحله نهایی انوش معظمی، علی اصغر نادعلی و ابوالفضل علی کوچکی برعهده داشتند.

مدیرعامل انجمن نمایش گلستان دو نمایش پیله های خیس و تا آخر خط را آقار راه یافته به مرحله منطقه ای تئاتر کشور معرفی کرد و افزود: در راستای حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شدند

برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شدند