مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-02سياسي

دو انتصاب جدید در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)


معاون جدید بهره وری موقوفات و مستغلات و سرپرست جدید معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) طی حکمی از سوی حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان منصوب شدند.

- معاون جدید بهره وری موقوفات و مستغلات و سرپرست جدید معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) طی حکمی از سوی حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو انتصاب جدید با حکم حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در این آستان روی داد.

بر همین اساس عباس سلیمی به عنوان معاون جدید بهره وری موقوفات و مستغلات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و حجت الاسلام محسن عرفاتی را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور علمی و فرهنگی این بارگاه ملکوتی منصوب کرد.

متن حکم معاون جدید بهره وری موقوفات و مستغلات آستان مقدس به این شرح است: بسمه تعالی جناب آقای حاج عباس سلیمی نایینی دامت توفیقاته با عنایت به بازنگری انجام شده در ساختار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و ضمن تشکر از خدمات و تلاش های ارزشمند جناب آقای جواد علی اکبریان در دوران مدیریت امور مربوط به موقوفات، بدینوسیله جنابعالی را که بحمدالله از تعهد، تجربه، شایستگی های اخلاقی، علمی، مدیریتی و اجرایی و سوابق روشن و ارزشمند در مسئولیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو انتصاب جدید در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

دو انتصاب جدید در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)