مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-02حوادث

امدادرسانی تا پای جان


در عملیات رمضان، آمبولانس ما به طور مستقیم با گلوله خمپاره دشمن مورد هدف قرار گرفت و «سرهنگ حسین کاظمی» که رسته بهداری هم داشت به شدت مجروح شد و مجروحان داخل آمبولانس نیز دچار جراحت های شدیدتری شدند.

- در عملیات رمضان، آمبولانس ما به طور مستقیم با گلوله خمپاره دشمن مورد هدف قرار گرفت و سرهنگ حسین کاظمی که رسته بهداری هم داشت به شدت مجروح شد و مجروحان داخل آمبولانس نیز دچار جراحت های شدیدتری شدند.

در عملیات رمضان و بیت المقدس شاهد بودیم که دشمن به زدن آمبولانس هم اکتفا نکرد و شهرها و بیمارستان ها را هم هدف قرار داد.

ب به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تقویم رسمی کشور سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است.

به همین مناسبت به مرور خاطره ای از امیر سرتیپ غلامحسین دربندی از امدادگران حاضر در جبهه و همرزمان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی خواهیم داشت.

این امدادگر دوران جنگ تحمیلی روایت می کند: تمام مقررات و قوانین جهانی، حمله به آمبولانس و ایستگاه های درمانی را ممنوع اعلام کرده است، اما در جنگ عراق با ایران این قانون از سوی عراق نقض می شد و مراکز درمانی آماج حمله قرار می گرفت.

ما با دشمن ددمنشی روبه رو بودیم که حتی به آمبولانس های ما رحم نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی تا پای جان

امدادرسانی تا پای جان