مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-01سياسي

همایش ملی لایحه برتر در تبریز برگزار شد


همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

- عسگر ثبت چمن، رییس مرکز وکلای آذربایجان شرقی روز پنجشنبه، 10 آذرماه در همایش ملی لایحه برتر که در محل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: لایحه دفاعی تقدیمی به دادگاه هرچقدر که جامع و مستدل باشد، تعیین کننده مسیر پرونده بوده و رسیدگی عادلانه و نتیجه مطلوب را در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مرکز وکلای قوه قضاییه در جهت ارتقای دانش و مهارت افزایی همکاران محترم و ایجاد انگیزه در آن ها، برای نخستین بار در طول تاریخ وکالت، اقدام به برگزاری همایش ملی با محوریت لوایح نمونه در سالجاری کرده است.

وی ادامه داد: باعث افتخار است که ارزیابی نهایی این رویداد که برای نخستین بار برگزار می شود، در شهر اولین ها انجام گرفته و امیدواریم چنین رویدادهایی که موجب اقتدار و ارتقای توان علمی و انگیزه وکلا می شود به طور مستمر برگزار شوند.

ثبت چمن گفت: پیشنهاد می شود که همانند آرای برگزیده قضات در سامانه آرای قضایی، لوایح نمونه نیز برای بهره مندی وکلا در آرشیو مرکز گنجانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی لایحه برتر در تبریز برگزار شد

همایش ملی لایحه برتر در تبریز برگزار شد