مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-01اقتصادي

همکاری ارزشمند شرکت های بیمه در اردبیل


مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل گفت: همکاری بین شرکت های بیمه در استان اردبیل بسیار ارزشمند است و برای توسعه بیمه نیازمند رقابت سالم در بین بیمه های مختلف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق طالب زاده عصر پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز بیمه اظهار کرد: همکاری بین شرکت های بیمه در استان اردبیل بسیار ارزشمند است و برای توسعه بیمه نیازمند همکاری و رقابت سالم در بین بیمه های مختلف هستیم.

وی به فعالیت 26 شعبه از 20 شرکت بیمه مختلف در سطح استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و 560 نماینده رسمی حقیقی و حقوقی فعال بیمه در استان اردبیل علاوه بر بازاریاب ها و مشاوران وجود دارد که در سال گذشته 7 هزار و 330 میلیارد ریال خسارت در رشته های مختلف بیمه ای به اقشار مختلف جامعه، کسبه، بنگاه های اقتصادی و عموم مردم پرداخت کرده اند.

مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل با اشاره به سهم اندک حق بیمه تولیدی استان نسبت به جمعیت، افزود: سرانه حق بیمه سالانه هر اردبیلی رقمی معادل 8 میلیون و 450 هزار ریال است و جزو پایین ترین سرانه های حق بیمه کشوری محسوب می شود.

طالب زاده خاطر نشان کرد: سهم استان از تولید ناخالص کشور متناسب با نسبت جمعیت 1.

5 درصدی استان نبوده و با توجه به رابطه ضریب نفوذ بیمه که کسری از تولید ناخالص داخلی است، عملاً پایین بودن تولید ناخالص داخلی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ارزشمند شرکت های بیمه در اردبیل

همکاری ارزشمند شرکت های بیمه در اردبیل