مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-01سياسي

ولایتمداری ویژگی برجسته خلبان شهید احمد کشوری بود


مشاور فرماندهی نیروی زمینی ارتش ولایتمداری را ویژگی برجسته سرلشگر خلبان شهید کشوری یاد کرد و گفت: شهید کشوری با خداوند معامله کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ حسین یاسینی عصر پنجشنبه در یادواره امیران و سرداران شهرستان سیمرغ و یادواره سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردان جنگ آموختند تا با وضوی خون در قبله استقامت به نماز بایستند و از سجاده های آتش و خون پرواز کنند.

وی گفت: مردان جنگ با نواخته شدن شیپور جنگ از خانه و کاشانه گذر کردند و پای در نبرد نهادند و با دستی تفنگ و قلبی مالامال از عشق به وطن تیرهای خشم را به سمت خصم نشانه رفتند و از دامن مادران، رزمندگانی پرورانده شدند و امروز جای خالی آن را با سرشت دیده مرطوب می کنیم.

وی با اظهار اینکه دوران جنگ فراز و نشیب های زیادی سپری کردیم ولی وجبی از خاک را به کسی ندادیم و با همه تحریف ها و تحریم ها در کنار هم ماندیم و ارتش، سپاه و بسیج به رهبری حضرت امام راحل استقامت کردند.

امیرسرتیپ یاسینی با بیان اینکه امروز دشمن درپی تصرف زمین نیست بلکه به دنبال تسخیر ضمیر است، هوشیاری جوانان را ضروری دانست و گفت: نباید به وعده های دشمن اهمیت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری ویژگی برجسته خلبان شهید احمد کشوری بود

ولایتمداری ویژگی برجسته خلبان شهید احمد کشوری بود