مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-01سياسي

همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه در یزد برگزار می شود


همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی موعود(عج) در اسفندماه به میزبانی داشنگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی موعود(عج) در اسفندماه به میزبانی داشنگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

محمود رستگاری مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد در نشست هماهنگی این همایش که با حضور معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه، دبیر اجرایی همایش و مدیر و معاون آموزش بنیاد استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری همایش تعلیم و تربیت مهدوی در سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان، گفت: خوشبختانه همایش تعلیم و تربیت مهدوی با استقبال خوب مخاطبین همراه بود و 180 مقاله دریافت و مقالات برتر شامل هشت مقاله به صورت ارائه شفاهی و 70 مقاله در قالب پوستر در حاشیه همایش به نمایش گذاشته شد و مقالات برگزیده نیز در فصلنامه علمی پژوهشی انتظار موعود به چاپ رسید.

وی افزود: همایش تربیت مهدوی که قرار است به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شود، دارای گرایش رسانه است و بهتر است صدا و سیما و حوزه هنری بسیار در این همایش فعال باشند.

مسئولین دانشگاه می توانند با حضور در جلسه آتی شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان درخواست های خود را با دستگاه های مختلف مطرح تا همکاری های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه در یزد برگزار می شود

همایش تربیت مهدوی با گرایش رسانه در یزد برگزار می شود