مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-01اجتماعي

احتمال بارش برف درارتفاعات گلستان/سامانه راهداران آماده باش هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی و احتمال وقوع برف در مناطق کوهستانی استان، گفت: راهداران گلستان آماده راهداری و برف روبی زمستانی هستند.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طبق الگوهای دمایی و بارشی هواشناسی، شرایط برای بارش برف طی بازه زمانی امشب (پنج شنبه) تا صبح فردا در مناطق جنوبی استان گلستان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: راهداران و عوامل راهداری برای انجام عملیات راهداری برای برف امشب و شرایط ناپایدار جوی آماده هستند.

وی گفت: ضرورت دارد که رانندگان امشب تا صبح فردا برای گذر از جاده های کوهستانی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

مصدقی ادامه داد: هم استانی ها و کاربران جاده ای گلستان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان در طول شبانه روز می توانند با مرکز مدیریت راه های استان تماس بگیرند.

گفتنی طول راه های گلستان بالغ بر پنج هزار و 250 کیلومتر است که حدود هزار و 700 کیلومتر آن برفگیر و کوهستانی است و طرح راهداری زمستانی در سه هزار و 600 کیلومتر از آنها از 20 آذرماه به صورت رسمی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف درارتفاعات گلستان/سامانه راهداران آماده باش هستند

احتمال بارش برف درارتفاعات گلستان/سامانه راهداران آماده باش هستند