مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-01سياسي

تشریح اصلاحات قضایی در زمینه مجازات های جایگزین حبس و دادرسی الکترونیک


حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در دیدار با رییس دیوان عالی قرقیزستان گفت: هوشمندسازی دادرسی از جمله مسائلی است که پیگیر آن هستیم و تجربیات خوبی در زمینه برگزاری آنلاین جلسات دادرسی داریم.

- رییس دیوان عالی کشور در دیدار با رییس دیوان عالی قرقیزستان بیان کرد تشریح اصلاحات قضایی در زمینه مجازات های جایگزین حبس و دادرسی الکترونیک حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در دیدار با رییس دیوان عالی قرقیزستان گفت: هوشمندسازی دادرسی از جمله مسائلی است که پیگیر آن هستیم و تجربیات خوبی در زمینه برگزاری آنلاین جلسات دادرسی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور که به منظور شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه به این کشور سفر کرده بود، با رییس دیوان عالی کشور قرقیزستان دیدار و گفت وگو کرد.

مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، پیرامون موضوعاتی همچون اصلاحات قضایی، دادرسی الکترونیک، استقلال قضایی، تناسب جرم و مجازات به بحث و تبادل نظر پرداخت.

تجربیات خوبی در زمینه برگزاری آنلاین جلسات دادرسی داریم رییس دیوان عالی کشور در ارتباط با اصلاحات قضایی که از محورهای مورد گفت‎وگو در نشست سراسری قضات روسیه بود، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اصلاحات قضایی در زمینه مجازات های جایگزین حبس و دادرسی الکترونیک

تشریح اصلاحات قضایی در زمینه مجازات های جایگزین حبس و دادرسی الکترونیک