مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-01سياسي

پیشرفت استان زنجان با روش های سنتی محقق نمی شود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:  پیشرفت استان با روش های سنتی محقق نمی شود، و باید از توان شرکت های دانش بنیان در این راستا استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی باقری قبل از ظهر پنج شنبه در رویداد فناورانه تا ثریا استان زنجان، با بیان اینکه پیشرفت استان با روش های سنتی محقق نمی شود، و باید از توان شرکت های دانش بنیان در این راستا استفاده شود، گفت: قانون باید بتواند چالش ها و موانع شرکت های دانش بنیان را حل کند، در ابتدا باید چالش های استان خود را حل کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه و تاکید استان برای تحقق توسعه به جوانان نخبه و خلاق است و شرکت های دانش بنیان در این مسیر بسیار حائز اهمیت هستند، افزود: شرکت های دانش بنیان در تلاش هستند تا مشکلات و موانعی را رفع کنند برای موفقیت در این زمینه باید ارتباط مناسبی با بازار داشته باشند.

باقری با بیان اینکه رویکرد تا ثریا در این مسیر بسیار موثر است و می تواند قدمی برای حل چالش های کشور باشد، ادامه داد: در مجلس حل چالش ها از دو مسیر قانون گذاری و نظارت امکان پذیر است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ امروز کشور، جنگ اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت استان زنجان با روش های سنتی محقق نمی شود

پیشرفت استان زنجان با روش های سنتی محقق نمی شود