مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-01اقتصادي

شکل گیری تعارض منافع با حضور برخی صنایع بالادستی در بورس کالا


نایب رییس انجمن نوردکاران فولادی ایران، با بیان اینکه مصوبه دولت با موضوع صدور اجازه صادرات تولیدکنندگان فولادی توسط بورس کالا، ارزشمند و موجب انسجام در صادرات خواهد شد، - نایب رییس انجمن نوردکاران فولادی ایران، با بیان اینکه مصوبه دولت با موضوع صدور اجازه صادرات تولیدکنندگان فولادی توسط بورس کالا، ارزشمند و موجب انسجام در صادرات خواهد شد، شرط تحقق این امر را رفع مشکل حضور صنایع بالادستی صاحبِ کرسی در بورس کالا، که تعارض منافع ایجاد می کند، دانست.

سید علی محمد ابویی- در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مصوبه دولت که در جهت حمایت از صادرات است، تاکید بر این شده که صرفا صادرات توسط صادرکننده شناسنامه دار و تولیدکننده یا نماینده تام الاختیار او، که مسولیت کیفیت کالا و برگشت ارز را بر عهده دارد، البته پس از تامین مکفی بازار، انجام شود تا رقابت ناسالم اتفاق نیفتد.

نایب رییس انجمن نوردکاران فولادی ایران افزود: البته حضور صنایع بالادستی که صاحب کرسی در بورس کالا هستند و دنبال دستیابی به صادرات، معافیت ها و ارز صادراتی هستند که تعارض منابع ایجاد می کند؛ لذا امیدواریم این مشکل را دولت حل کند.

وی تصریح کرد: استنباط ما این است که دولت می تواند در جهت اشتغال و ارزش افزوده بیشتر، این تعارض منافع که در بورس کالا هست و بعضی مواقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری تعارض منافع با حضور برخی صنایع بالادستی در بورس کالا

شکل گیری تعارض منافع با حضور برخی صنایع بالادستی در بورس کالا