مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-01اجتماعي

باران و برف در راه مازندران/ پیش بینی کاهش 4 تا 8 درجه ای دما


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از ورود سامانه بارشی و هشدار جوی سطح زرد و کاهش دما بین 4 تا 8 درجه در استان خبر داد و گفت: آبگرفتگی و ریزش سنگ در محورهای مواصلاتی مازندران محتمل است.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از ورود سامانه بارشی و هشدار جوی سطح زرد و کاهش دما بین 4 تا 8 درجه در استان خبر داد و گفت: آبگرفتگی و ریزش سنگ در محورهای مواصلاتی مازندران محتمل است.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا از هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران خبر داد و در توصیف سامانه بارشی اظهار کرد: این سامانه با شکل گیری و تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج در تراز میانی جو شکل می گیرد.

وی گفت: زمان فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه 10 آذر تا دوشنبه 14 آذر 1401 است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: نوع مخاطره این سامانه، بارش متناوب باران، وزش باد، مواج شدن دریا، کاهش دما (بین 4 تا 8 درجه) و در ارتفاعات مه آلود گاهی با باران و برف خواهد بود.

اسدی ادامه داد: منطقه اثر سامانه بارشی در سطح استان بویژه نیمه غربی مازندران بوده و اثر مخاطره، احتمال آبگرفتگی محلی بویژه در شهرهای غربی استان کاهش دید، لغزندگی، ریزش سنگ و اختلال در جاده ‏ها و محورهای کوهستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف در راه مازندران/ پیش بینی کاهش 4 تا 8 درجه ای دما

باران و برف در راه مازندران/ پیش بینی کاهش 4 تا 8 درجه ای دما