مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:072022-12-01اقتصادي

بازی با جان برای لقمه ای نان/ اینجا بساط مرگ پهن است!


خداحافظی با معضل دستفروشی و اتراق در حاشیه جاده ها سال هاست که در حد حرف باقی مانده و متاسفانه دستفروشان ضمن تجاوز به حریم عمومی و حقوق شهروندان، - جان خود و دیگران را برای تهیه لقمه ای نان به خطر می اندازند.

دستفروشی و اتراق تعداد زیادی وانت بار در حاشیه جاده های گلستان زیبنده استانی که لقب استانِ گردشگرپذیر را یدک می کشد، نیست، متاسفانه جاده ها و معابر شهری گرگان در محاصره دستفروشان و وانت بارها است و بازار فروش محصولات مختلف از میوه گرفته تا پوشاک و صنایع دستی حتی مواد خوراکی داغ است.

با وجود آنکه مسئولان سال هاست که از ساماندهی دستفروشان سخن می گویند و تحقق آن را نیازمند عزم همگانی می دانند اما این مهم زیر ریل وعده های مسئولان و متولیان امر ناتمام مانده و این پدیده خطرساز همچنان یکه تازی می کند.

دستفروشی در حاشیه جاده ها زمینه ساز بروز ترافیک، افزایش خطر تصادف، اتلاف عمر شهروندان، مشقت در عبور و مرور و تضییع حقوق شهر و شهروندان است.

شاید بی نظمی و آسیب به چهره شهر یک روی سکه معضل دستفروشی در حاشیه جاده ها باشد اما روی دیگر آن که تلخی اش دوچندان است بازی دستفروشان با جان خود و دیگران است، اتراق در حاشیه جاده ها زمینه ساز بروز تصادف و خطر جانی برای فروشنده و رانندگان این مسیر و افرادی است که برای خرید محصول کنار جاده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با جان برای لقمه ای نان/ اینجا بساط مرگ پهن است!

بازی با جان برای لقمه ای نان/ اینجا بساط مرگ پهن است!