مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-01اقتصادي

مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان کنگان به 68 درصد رسید


مدیر بنیاد مسکن شهرستان کنگان گفت: مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان کنگان به 68 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی احمدی منفرد صبح پنجشنبه در تور بازدید خبرنگاران از پروژه های بنیاد مسکن کنگان اظهار داشت: در حال حاضر بزرگترین پروژه نهضت ملی مسکن استان بوشهر در شهرستان کنگان در حال اجرا است.

وی در خصوص پروژه پارک کوهستانی روستای چاه مجنون بیان کرد: این پارک به مساحت سه هزار متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت ملی نفت در تاریخ 20 شهریور شروع و مدت اتمام پروژه شش ماه تخمین زده می شود.

مدیر بنیاد مسکن کنگان استان بوشهر در خصوص پروژه دیوار حفاظتی برکه چوپان گفت: این پروژه جهت ایمن سازی روستا در دست اجرا است، مدت انجام پروژه هشت ماهه و مبلغ 12 میلیارد ریال میزان هزینه برآورد شده است.

احمدی منفرد ادامه داد: سهمیه امسال صدور سند واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان 500 سهمیه بود که در حال انجام تشریفات قانونی آن هستیم.

وی نرخ مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان کنگان را 68 درصد اعلام کرد و ادامه داد: این میزان از میانگین کشوری که 74 درصد است دارای میزان کمتری است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کنگان افزود: بیشتر زمین های روستاهای این شهرستان ملی و تحویل نفت شده که همین امر باعث شده روستاییان این منطقه نتوانند وام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان کنگان به 68 درصد رسید

مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان کنگان به 68 درصد رسید