مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-01اقتصادي

ثبت نام حدود 14 هزار متقاضی مسکن در لارستان و جویم


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد که در محدوده شهرستان های لارستان و جویم بیش از 14 هزار متقاضی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

- عطاالله زمانی پنجشنبه 10 آذر در جریان بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در لارستان، گفت: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه های 217 و 185 واحدی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان مطلوب بوده است.

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و عزم و اراده ای که برای پیشبرد این طرح در جنوب فارس شکل گرفته، امید است طرح های نهضت ملی مسکن در این منطقه زودتر از برنامه زمان بندی به نتیجه برسد.

او گفت: شهرهای بنارویه، بیرم، جویم، خور، دهکویه، عماد شهر، لار و لطیفی در شهرستان لارستان زمینه اجرای طرح های نهضت ملی مسکن را دارند و با انجام مطالعات دراین شهرها امید برای خانه دار شدن طیف وسیعی از جمعیت شهری بالاتر رفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: در شهرستان های لارستان و جویم بیش از 14 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند و کار پالایش و زمینه سازی برای اختصاص زمین مناسب به این افراد و اجرای طرح در حال انجام است.

زمانی همچنین در نخستین نشست مجمع خیرین حساب 100 حضرت امام (ره) در لارستان با اشاره به ظرفیت خیرین در فارس و به ویژه جنوب این استان، افزود: تأکیدات فراوان مبنی بر استفاده از ظرفیت، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حدود 14 هزار متقاضی مسکن در لارستان و جویم

ثبت نام حدود 14 هزار متقاضی مسکن در لارستان و جویم