مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-01سياسي

قدرشناسی شهید محسن آذر شب از مادر


شهید محسن آذر شب در وصیت نامه اش نوشت: امت قهرمان و شهیدپرور، یاور امام باشید و خدای نکرده او را مثل کوفیان که امام حسین (ع) را تنها گذاشتند، - ایسنا/قم شهید محسن آذر شب در وصیت نامه اش نوشت: امت قهرمان و شهیدپرور، یاور امام باشید و خدای نکرده او را مثل کوفیان که امام حسین (ع) را تنها گذاشتند، شما او را تنها نگذارید.

با مرور در وصیت نامه شهدا با نکات قابل تاملی مواجه می شویم؛ زیرا در اکثر آن ها به نکاتی تاکید شده است که نشان می دهد شهدا قدمی جلوتر از ما بودند.

شهدا بسیار آینده نگر بودند و امروز را پیش بینی می کردند؛ زیرا در اکثر وصایای شهدا به مسئله حجاب تاکید بسیار جدی شده است و دومین خواسته پرتکرار شهدا در وصیت نامه های شان نیز پیشتیبانی از ولایت فقیه بوده است و استحکام نظام جمهوری اسلامی و اسلام را ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان کرده اند.

یکی از شهدایی که در وصیت نامه اش به این دو مسئله تاکید جدی کرده است و خواهران و برداران دینی اش را به آن توصیه کرده شهید محسن آذر شب است.

سوم شهریور سال 1345 بود که محسن آذر شب در شهر مقدس قم به دنیا آمد و در آغوش خانواده رشد یافت و سرانجام در 24 اسفند سال 1363 در عملیات بدر به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرشناسی شهید محسن آذر شب از مادر

قدرشناسی شهید محسن آذر شب از مادر