مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 22:552022-11-30سياسي

توضیحات خبرگزاری فارس در باره هک شدن این خبرگزاری و انتشار بولتن های محرمانه


محتوای بولتن های محرمانه «رصد شنیده های محافل رسانه ای، شایعات فضای مجازی و ادعاهای رسانه های بیگانه» بوده که خبرگزاری فارس امکان راستی آزمایی آن ها را نداشته است.

- فارس: محتوای بولتن های محرمانه رصد شنیده های محافل رسانه ای، شایعات فضای مجازی و ادعاهای رسانه های بیگانه بوده که خبرگزاری فارس امکان راستی آزمایی آن ها را نداشته است.

خبرگزاری فارس با انتشار یک رشته توییت، ضمن تایید خبر هک شدن این خبرگزاری توسط گروه بلک ریوارد ، پذیرفت که بولتن های محرمانه این خبرگزاری که برای آگاهی برخی مسئولان تهیه شده، در اختیار هکرها قرار گرفته است.

 همچنین در ارتباط با بولتن های محرمانه نیز آمده که محتوای آن ها رصد شنیده های محافل رسانه ای، شایعات فضای مجازی و ادعاهای رسانه های بیگانه بوده که خبرگزاری فارس امکان راستی آزمایی آن ها را نداشته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ متن کامل توضیحات خبرگزاری فارس به این شرح است:  گروه هکری یک سرویس جاسوسی که خود را پاداش سیاه معرفی می کند در ساعت 20 و 40 دقیقه روز جمعه با نفوذ به برخی سرورهای فارس برای دقایقی اطلاعیه خود را روی سایت خبرگزاری منتشر و اعلام کرد اطلاعات خبرگزاری فارس را کاملا از بین برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات خبرگزاری فارس در باره هک شدن این خبرگزاری و انتشار بولتن های محرمانه

توضیحات خبرگزاری فارس در باره هک شدن این خبرگزاری و انتشار بولتن های محرمانه