مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-30سياسي

انقلاب هویت زن را زنده کرد


استاد فلسفه سیاسی وی با بیان اینکه انقلاب هویت زن را زنده کرد، گفت: نباید آزادی را به معنای رهایی از انسانیت و اخلاق و عفت و ارزش های والای انسانی معنا کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا، نهم آذر، در کرسی آزاد اندیشی که با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد، با بیان اینکه معنویت چهارمین عنصر اساسی و شاخصه متمایز در این گفتمان است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در زمانی اتفاق افتاد که در جهان به عصر پایان، دین و معنویت و ایدئولوژی شناخته می شود.

در چنین شرایطی یک انقلابی رخ داده است که بر شالوده معنویت استوار بود.

وی بیان کرد: بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی حقیقت معنویت انقلاب، هنوز نه تنها در دنیا ناشناخته مانده است بلکه با حواشی که تبلیغات دشمنان برای ما ایجاد کرده اند؛ سوء فهم هایی از آن ایجاد شده است.

معنویت انقلاب را با پدیده تروریسم (که زاییده دنیای استکبار است و مقارن با مفاهیمی چون تحجر، بنیادگرایی افراطی و خشونت)، تبلیغ می کنند.

وی اظهار کرد: معنویتی که گفتمان انقلاب اسلامی در ذیل اسلام ناب مدعی آن است، پیوند وثیق میان زندگی دنیوی و اخروی است، فیزیک را در کنار متافیزیک و ماده را در کنار معنا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب هویت زن را زنده کرد

انقلاب هویت زن را زنده کرد