مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 19:052022-11-30فرهنگي

اکران انیمیشن «لوپتو» در سنقر و کلیایی از مرز یک هزار نفر گذشت


مدیر کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنقر و کلیایی گفت: اکران انیمیشن «لوپتو» در سنقر و کلیایی از مرز یک هزار نفر گذشت.

- کرمانشاه- مدیر کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنقر و کلیایی گفت: اکران انیمیشن لوپتو در سنقر و کلیایی از مرز یک هزار نفر گذشت.

نیلوفر مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انیمیشن لوپتو در شهرستان سنقر و کلیایی با حضور کودکان و نوجوانان اکران شد.

وی افزود: این انیمیشن که داستان آن با محوریت کارگاه اسباب بازی های خلاقانه لوپتو ساخته شده به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری است و محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور است.

مدیر کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون بیش از یک هزار نفر از دانش آموزان شهرستان سنقر و کلیایی همزمان با سینماهای سراسر کشور به اکران این انیمیشن نشستند و استقبال از آن ادامه دارد.

مظفری با بیان اینکه این طرح با مشارکت امور سینمایی حوزه هنری استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است، گفت: این اکران ها به صورت سیار در سالن آمفی تئاتر کانون برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران انیمیشن «لوپتو» در سنقر و کلیایی از مرز یک هزار نفر گذشت

اکران انیمیشن «لوپتو» در سنقر و کلیایی از مرز یک هزار نفر گذشت