مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:502022-11-30ورزشي

نباید مدارس خاص ناشنوایان در اصفهان جمع آوری شود


مشاور مدیر کل بهزیستی اصفهان در امور ناشنوایان گفت: مدرسه ای باید خاص ناشنوایان محفوظ و پا برجا در اصفهان وجود داشته باشد نه اینکه به صورت مخفی دستور به جمع آوری آنها را بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین روستا ظهر چهارشنبه به مناسبت روز جهانی معلولان با انتقاد از عملکرد مسئولان اظهار داشت: مسئولان نباید تنها شب انتخابات به فکر معلولان باشند و نمونه آن اعضای شورای شهر اصفهان است که در آن زمان به محض تماس در ستاد حضور پیدا کردند و اکنون پاسخگو نیستند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس کاری برای ما انجام ندادند و تا کی باید صبر کرد و دید که قانون حمایت از معلولان اجرایی نمی شود و در دوره بعدی انتخابات باید نماینده ای از بین معلولان هم انتخاب شود.

مشاور مدیر کل بهزیستی اصفهان در امور ناشنوایان در خصوص قوانین حمایتی گفت: اماکن تفریحی ورزشی گفته اند که رایگان است اما در عمل خلاف آن ثابت شده و چیزی را که امکان عملیاتی آن را ندارند نباید به صورت قانون مطرح کنند.

وی با اشاره به وضعیت مدارس شبانه روزی برای ناشنوایان، گفت: بنده به عنوان مربی و معلم ناشنوایان معتقدم که مدرسه ای باید خاص ناشنوایان محفوظ و پا برجا باشد نه اینکه به صورت مخفی دستور به جمع آوری آنها را بدهند و این بچه های ناشنوا را به مدارس عادی بفرستند که به سختی درس بخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مدارس خاص ناشنوایان در اصفهان جمع آوری شود

نباید مدارس خاص ناشنوایان در اصفهان جمع آوری شود