مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-30اقتصادي

اشتغال هزار معلول گلستانی با اعتبار 60 میلیارد تومانی بهزیستی


معاون اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی گلستان گفت: طی 9 ماهه نخست سال جاری با اعتبار 60 میلیارد تومانی بهزیستی برای بیش از هزار معلول گلستانی شغل ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا طاهری زاده بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: به کارفرمایانی که برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشتغال ایجاد کنند مبلغ 350 تا 400 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

معاون اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی گلستان افزود: شاید به واسطه معلولیتی که افراد دارند نتوانند همانند افراد عادی کارایی داشته باشند به همین دلیل بهزیستی در راستای حمایت از کارفرما بسته به میزان معلولیت افراد به کارگیری شده ماهانه مبلغ 30 تا 50 درصد حقوق ماهیانه آنها را پرداخت می کند.

طاهری زاده ادامه داد: علاوه بر این حق بیمه 30 ساله افراد معلولی که به کارگیری می شوند را بهزیستی به طور کامل پرداخت می کند.

وی اضافه کرد: کارفرمایانی که زنان بی سرپرست و یا معتادان بهبود یافته را بکارگیری کنند به مدت هفت سال حق بیمه آنها را بهزیستی پرداخت می کند و در تلاش هستیم این هفت سال را به 30 سال افزایش دهیم.

معاون اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی گلستان تصریح کرد: از محل تبصره 18 با پیگیری های انجام شده 11 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال هزار معلول گلستانی با اعتبار 60 میلیارد تومانی بهزیستی

اشتغال هزار معلول گلستانی با اعتبار 60 میلیارد تومانی بهزیستی